نویسنده = بدری، رحیم
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه‌ی درسی فلسفه برای کودکان با جهت‌گیری آموزش چندفرهنگی در دوره‌ی ابتدایی

مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ، انتشار آنلاین از تاریخ 26 شهریور 1402

10.22034/jcs.2023.179283

وریا نوروزی؛ یوسف ادیب؛ جهانگیر یاری؛ رحیم بدری


مطالعه فرایند شکل‌گیری بعد عاطفی مشارکت معلمان در آموزش ضمن خدمت

دوره 16، شماره 63، بهمن 1400، صفحه 141-168

یوسف ادیب؛ سعیده زارع؛ فیروز محمودی؛ رحیم بدری